7 veckor kvar

Idag är en solig dag här i Skogsby, vi överlevde 1a april med endast ett lur (vad jag vet) Maria Svahn lurade upp Lydia (och några till) på kören att sjunga "Ja må han leva" till Jocke (han fyllde inte år).

Just nu är det full aktivitet med projektarbeterna och samarbetet med skrivarskolan - både går bra (bestämmer jag :]) imorgon har vi uppspel av sketcherna och dom första åker iväg på skolsökningar -Lycka till i Umeå Maria och Maria!

Snart åker vi också till Prag -JAAA!!! Ska bli grymt kul, hoppas verkligen vädret blir så bra som det brukar vara där nere vid den här tiden på året.

Jullan och jag har flyttat ner till Rangatan 20, blev utkastade pga av renovering och delar nu på en RIKTIG lägenhet med både balkong och trädgård (wihii vilka gardenparties, balkongfrukostar och mysiga stunder vi ska ha som sambos :])

So long!

/alice

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad hände med dom andra i A-huset?

jag förstår liksom inte det här med er flytt :P

2008-04-06 @ 11:49:30
URL: http://camillaeveline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0