Eddie

Kristine, jag ljuger inte när jag säger att du är synnerligen saknad, av alla, men mest av mig.Ni andra saknar jag nästan lika mycket som kristine:) O det e inte dåligt det heller. Det va verkligen kul att träffa några av er i Gbg o få prata med er som på den gamla goda tiden, allt var som förr. Ni har alla stora ting på gång så ja sjunger sista versen i min tunga avskedssång, "Detta är en håla i hålor finns det sork, jag är ingen sork, så ja reser nu. Detta är en flaska i flaskor sätts det kork, jag är ingen kork adjö" :D haha, jullan vet vad detta är för låt:P Nej, jag kom av mig lite där. Allt e bra med mig o ja flyttar till Linköping på måndag, det ska bli skitkul. Kanske kan träffa några av er där, Göstgötabefolkningen av klassen, Adam, Karin, Micha, Thomas Hertzman o Maria J, (Du får också va mä i det gänget) Nähä minsann, nu ska ja äta. Ha det underbart Vi hörs Er egen/ Eddie

Kommentarer
Postat av: Jullan

Men eddie vem ska ja nu dra dom bästa filmreplikerna med? =D

2008-08-06 @ 17:00:35
Postat av: Anonym

å eddan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag saknar dig som fan. jag saknar alla andra som bajs med, såklart, men dig saknar jag mest av alla.

hoppas det gick bra att köra upp till linköping och flytta in det sista.

!

2008-08-12 @ 06:18:40
Postat av: Kristine

oj jag glömde skriva att det var jag....

haha

/kristine

2008-08-12 @ 06:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0