Oj oj oj!!!

Hallå allihopa! Det var så kul att se så många av er i Göteborg, jag är så glad att vi fick träffas då. Och dom som inte var där, jag vet att vi kommer träffas igen nån gång i framtiden. Det blir kanske inte imorgon, men nån gång i livet blir det. Det är jag säker på. Nu sitter jag hemma och lyssnar på Radioheads senaste album, In Rainbows. Den recomenderar jag varmt. Med mycket mycket värme. Ja ja.... Det känns bra att vara hemma, men det har börjat sjunka in att ni är så långt bort. Det år så konstigt att flyga så långt, för att man känner att man går in i en stor metallklump och sen kommer ut igen om några timmar och är i ett helt annan värld. Det är inget imellan, känns det som. Oj oj oj vad depigt det låter! Jag sakner er, och saknar dig, Eddie. Men vi ses väll till våren 2009, eller hur?! Det är också skönt att vara hemma, träffa kompisarna, träffa mamma och pappa, snart träffa systern, jobba lite åt mamma, vara inne i stan...det är skönt att köra bil! Jag saknade det.... Jag var på en fest igår där jag träffade andra från the San Francisco regionen som ska börja på samma college i Los Angeles, och det var kanske 15 stycken där. Det felt (!) bra att träffa dom, och nu är jag ännu mer taggad för att börja! Jag visade min bästa kompis här en del av Nästet, och hon var VÄLIGT imponerad, fast hon hade lite svårt för att förstå :) Jag är så stolt över er, över oss, över allt vi har gjort, och som Lydia sa innan, att jag är så himmla tacksam att vi har varann och att vi har delat en sån underbar år tillsammans. Vi kommer säkert 'cross paths' nång gång snart. Before we know it. Saknar er massor! Puss och kram på er! /KRISTINE

Kommentarer
Postat av: Eddie

Yeah nån gång 2009 kommer jag!! :D

2008-08-12 @ 14:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0