oooouuuuuuaaaaaäääääääääää

VAD JAG ÄR GLAD att jag har träffat er underbara människor. och vad glad jag är att jag gick klart hela året. o ch vad glad jag är att jag hälsade på i oslo. och träffade tomas o myra på patti. och att jag ska träffa mandie på fredag. och att jag ska gå i skolan med jullan o micha. Blllaaaaaahhhahhaaaaaaa vad glad jag är för det och för att jag ska få nästet-dvdn snart. Att jag har lärt känna er och att jag har lyckats förstå hur en blogg fungerar har gjort mig till en lyckligare och mer utvecklad människa både själsligt och praktiskt. Tack för att ni är ni och att jag har lärt känna er och fyfan vad vi ska hålla kontakten....(men snyftsnyft för att kristine åker tillbaka till amerikat. hon är en mycket speciell tjej man inte glömmer) /lydia

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååå snuttan!

2008-08-06 @ 22:06:11
Postat av: Kristine

LYDIA min kära!!! vi saknade dig mycket i GBG, men vi kände att du var där 'in spirit!'

du är så fin, och det är klart att du är så hemskt välkommen i san fran!



jag ser fram emot att se vad du gör för underbara saker i framtiden, för att jag vet att du kommer göra bra saker med din begåvning och talang.

puss och kram på dig, lydish!

2008-08-12 @ 06:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0