Wendels

Här på wendels så trivs vi utmärkt och känner oss ganska hemma redan. Hade min första sånglektion idag (Jullan) och nu sitter micha och lydia och har musikalhistoria. Det verkar vara en jättebra utbildning och lärarna verkar också jättemysiga. Andra dan var som en helt vanlig dag på öland. Jag fick fem minuter innan frukosten stängde ringa och väcka de båda sjusovarana ;) Allt är i sin ordning helt enkelt :P Jag och lyddan va i götet och fikade med jönnson igår på "birds panini med mango chutney cafét", Mycket myyysigt!! =) Hoppas ni har det bra därute! Stor puss och en hälsning från oss här! Saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Tjena . vad gör du ?

2008-08-20 @ 09:58:10
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: kakis brakis

hej ååååh jag dör!!! Fan vad jag blir avis!!! Låter toppen!!! Hoppas du med har det fint jöns!! Fick sms av svanen idag. Blev hur glad som helst! Vi behöver ju varandra! Funderar faktiskt på att söka wendels nästa år. Saknar skiten ;) Ha ha. Men är just nu i uppsala och känns helt ok. Funderar på att bara läsa första året då det är pedagogik för alla åldrar och läsa till kurser sen. Har hittat en kul utbildning i norrk men media kultur och samhäll då man jobbar mycket med film och radio mm. Låter som skulle vara en kul karin gjrej men vill inte plugga i norrk just nu. Vill känna på studentlivet på riktigt lite först. Vilket jag tror jag kommer få uppleva här i uppsala. Börjar med inspark imorn. Blir kul. Satt på mac d. idag med mina väskor och nykommen till staden. Tänkte på att jag var i din stad lyddan och saknade dig som en gnu... men men hoppas du kommer hem nån gång och vi kan ses!! Vore sååå kul!!! Pussar till alla som läster detta LLOOOVVVVEE från er kära kaka

2008-08-26 @ 23:29:15
Postat av: lydish

jag kommer hem i slutet av oktober och då ser du banne mig till att vara kvar i stan! vad mys att du ringde i lördags föresten kakan.yo! puusssssss

2008-09-02 @ 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0