you divas need your stage :)

vilka fina blogg-inlägg ni skriver människor! var ett tag sen jag tittade in här pga en dator som lever sitt eget liv, så de blev välidgt många rörande ord från er på en och samma gång nu när jag sitter här å slösurfar innan jobbet. Ni är så söta och fina och jag saknar er fantastiskt mycket, speciellt efter å ha varit inne på musikteaterhemsidan och upptäckt att vi så smått börjar raderas därifrån och man inser att vi inte skulle komma tillbaka efter ett sommarlov utan att vi har gjort vårt där för nu, och precis som Eddie skrev har andra stora och fantastiska saker framför oss. Va händer då i mitt liv; jo jag har 3 dagar kvar på min sommarvikarietjänst på äldreboende här i stan, har varit jätteskoj och lärorikt och jag kommer nog stanna kvar i vårdsektorn lite grann vid sidan om :) Har tagit upp spelandet med gamla gymnasieklassisar, vi sitter ute på en skånsk åker och spelar covers -det är apkul och vi har vår första gemensamma spelning på snart 2 år nu i helgen på en kräftskiva :) Jag och Niklas har båda blivit helsingborgare och vårt hem i Sveriges bästa stad börjar falla på plats -det är otroligt härligt! Och på måndag ska jag börja på Malmö Högskola -DET har jag nog inte fattat riktigt än, vet inte vad som är så svårt att förstå men jag kan inte riktigt se mej själv läsa ett 3-årigt högskoleprogramm på engelska. Varje gång jag läser igenom papper från MAH eller CSN så känns de som å läsa nån annans papper :P Aja, det ska väl oxå falla på plats ;) Sen har jag ett meddelande till er alla: Om ni inte redan vet det så är ni alla hjärtligt välkommna på födelsedagsfest här nere den 27 september, har tänkt skicka ut inbjudningar med snigelpost men festplaneringen har lixom stannat upp efter att idéen kläcktes (ska ha festen ihop med en gymnasievän btw) hursomhelst så SKA de bli kalas och ni är som sagt välkommna och det vore jätteskoj om den helgen kunde bli en liten återträff. Ta nu hand om er och lycka till med det ni tar för er och glöm inte vilka underbara individer ni är -så begåvade, så vackra och så kära! /alice

Kommentarer
Postat av: jullan

Alice vännen, det klart ja kommer till hbg den 27:e =D

2008-09-03 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0