Lysande maskar och sjötunga

Sitter och ser på Nobelbanketten och fick en fantastisk idé för "December 2.0";

Skulle vilja ge Blondinbella Nobelpriset i Litteratur, Ekonomi och Fred.
Hennes blogg är ju trots allt den mest lästa-, och hon den mesta googlade i Sverige -de ska hon väl ha eloge för?!
Hennes framgång har gjort att hon har som mål att vara ekonomiskt oberoende när hon är 20, det är väl värt ett ekonomipris?!
Sen får man ju inte glömma att hon är med i reklamen för Faddergalan - fredsinsats eller vad?!
:) :) :)

Jag hoppas ni inte drunknar i julstök, julmarknader, ljusstöpning och allt ni har för er i dessa juletider
Ni finns i tankarna allihop ska ni veta!
Men....
-Grattis Jullan till körkortet!
-Adam! Narnia-fest, avis jag blir, verkade ju vara en riktig höjdareskiva!


Idag har jag bakat mina första egna lussebullar, helt från scratch och dom blev lööövli (lite stolt faktiskt)

Ta hand om er och jag hoppas vi ses snart (Jönssons födelsedag får faktiskt bli en re-union!!!) och hörs ännu tidigare!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Det var ett väldigt mysigt inlägg och jag har några kandidater på vem det kan vara som har skrivit detta, glöm inte att skriva vem ni är :P

2008-12-15 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0