tänker på er...

Jag va inne på ölands hemsida precis, tittade på massa bilder från de nya MuTe:arna, kastade lite avundsjuka blickar för att dom är inne på vårt revir...läste förresten att dom ska sätta upp Lysistrate the musical i mars, och då är det reunion för hela slanten som gäller, helgen den 12-14 mars!! BOKA IN DET! Sen klickade jag på länken tidigare elever 07/08  och fick se era underbara ansikten och fick nästan en tår i ögat, saknar er jättemycket! Saknar öland och skolan som plats också, tänk vilken oas vi levde i i ett år, isolerade med varann på både gott och ont, mest gott, inget ont som har nåt bra med sig =)  gud, ja saknar...nu innan vi gick på jullov på wendelsberg så hade vi lite mys med teatereleverna och då sjöng vi ölänningar tänd ett ljus, och jag då tänkte jag på er! fick minne av december och vill minnas det som nåt fint, det som blev så bra, trots allt slit!

Hoppas ni får en fin jul! Bamsekramar från Julia



ps. kan ju avsluta med att säga att jag har tagit mitt körkort nu =) och att jag och micha är sambos på intenatet och att lydia bara bor två dörrar bort, helt lovely helt enkelt! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0