HALLÅ!

Hej alla glada!
Hur står det till med er!? Hoppas allt är bra och att ni inte är allt för stressade ;)

Med mig är det bara bra, förutom att jag kanske stressar lite väl mycket, jag har nämligen min första tenta nu på måndag! Det känns verkligen läskigt, vet inte hur eller vad man ska göra för att klara sig.

Mina dagar är intensiva, pluggar från tidigt på morgonen till eftermiddagen kvällen.
Har lixom svårt att ta det lungt, måste använda tiden till så mycket som möjligt. Det lärde jag mig på Öland :P

Förra veckan började jag träna igen, det var sjukt skönt! Spinner två gånger i veckan och simmar en gång. Det är skönt att få kroppen att tänka på annat ett tag :) Det kan jag verkligen rekomendera!

Saknar er alla, jag tänker på er ofta, det är konstigt, när jag är hemma känns det som om Öland inte var sant, att allt bara var påhittat. Men så kollar jag på  klockan och så vet jag att ni äter middag eller nåt sånt, ni är verkligen där!

Ska komma och hälsa på er, men när vet jag inte. Har min praktik vecka 11 och 12, så jag vet inte hur jag ska hinna ner till föreställningen, tar ju ett tag för mig att åka :S

Hoppas allt går bra, hoppas ni har kul!

Nu ska jag ta mig en prommenad, här skiner nämligen solen, snön glittar och det är 10 minus grader!
Det är heelt otroligt underbart! :D

KRAMA OM ER ALLA FRÅN MIG/NADIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0