Hej alla söta!

Tack för mailet Alice och hela klassen! Ni är underbara! Känns trevligt att jag får ta del av er blogg, även fast jag inte längre får ta del av erat liv på samma sätt som förut. Ni är så långt borta men ändå så nära!
Hoppas att ni mår bra och att repen flyter på fint. Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att jag och Johanna kan ta oss ner till er vecka elva. Jag vill det  verkligen, men det är väl en pengafråga, först och främst. I alla fall för mig. Livet är hårt när man är arbetslös ;)
Nuförtiden söker jag arbete när jag hittar något som jag känner är värt att söka, annars gör jag inte så mycket. Jag går på gympa åtminstone en gång i veckan och jag har faktiskt börjat dansa showdance i Falun en gång i veckan! Det är svinkul!! :D

Det går knappt en dag utan att jag tänker på er.
STORA KRAMAR TILL ER ALLA.

Camilla


Kommentarer
Postat av: Alice

Vi tänker på dej också Millis!
Va skoj å höra att du håller igång både kondis och dans!
Hoppas att det gick bra i förra veckan på din anställningsintervju och att du snart hittar nåt du vill jobba med.
Glada blir också att höra att du å Johanna planerar å komma ner -apskoj om de bli av!
Kom på lördan så har vi partaj efteråt ;)
KRAM

2008-02-11 @ 15:49:46
Postat av: Julia

Caaaamillaaaaaa!!!! =D

2008-02-12 @ 18:48:25
URL: http://vingali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0