Brallan bloggar...

nu börjar jag få lite blogg-abstinens, dags för ett inlägg! :)

Jag mår underbart;
halva jobbtiden avklarad -men jag trivs kanon!
har komit in på malmö högskola och programmet "Human rights"- känns skumt men kul och skönt å veta va man ska göra till hösten
Kärleken spirar vidare och snart blir vi sambos :) -men de berättar jag mer om för er jag träffar på lördag, ni andra som är nyfikna får ringa ;P
Jag tänker på er varje dag och saknar er massor, men det är en skön känsla som som bor hos mej om att ni finns där jämt ändå :)
Ser mycket fram emot å träffa er på lördag och er andra en annan gång :D
Ta hand om er gullegrisar!

Ps. Tack för Falkenberg föressten ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag ser framemot att höra ännu mer om din framtid på lördag =) puss

2008-07-30 @ 22:40:13
URL: http://vingali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0