FEST I GÖTET!!!!

hej mina älsklingar!

eddie och jag pratade precis om hur mycket vi saknar öland, och mest av allt hur mycket vi saknar alla er. så mycket!!! ni sitter så nära hjärtat, och det är så skönt att ha er där. 

jag ska åka tillbaka till hemlandet på den 4e augusti, och innan dess vill jag träffa så många av er som möjligt. det betyder att jag ska ha utflyttningsfest!!! det blir antingen tisdagen den 29e juli eller fredagen den 1a augusti. ni får skriva och säga vilken datum är bäst för er, om ni kan komma.  det luyar åt fredagen. ni får sova här, ta bara med er sovgrejer och tänk på att vi kommer få sova ganska så mysigt, men det är bara trevligt!!! ni får gärna ta med er lite mat till er själva, också, om ni vill. vi kan förfesta här, och sen gå ut, eller så kan vi vara här hela kvällen. ni får höra av er!!!
WOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

allt är bra här, trivs väldigt bra med jobbet på ålderdomshemmet. jag älskar gamlingar nu. det är konstigt för att förr hade jag nästan svårt för dom äldre, men nu tycker jag att alla gammla är så himmla söta!!! men jag jobbar väldigt mycket och har konstiga tider, så det är lite svårt att ha ett liv och att träffa johanna och terje. men vi har kul ändå.

adam och jag ska spela på falkenbergs jazzfestival på lördag den 19e, och ni är välkommna dit! det är en tävling (publiken röstar), och den som vinner får 5000 tandborstar! (erm, jag menar kronor!) wowza. det kommer bli kul. 

och förresten, jag sjöng på den där svensktoppen nästa grejen i kalmar på den 3e, och kom vidare! (det är tre som tävlar varje vecka i tio veckor, och den som går vidare varje vecka går till kalmar finalen på den 9e augusti. shhhh dom vet inte än att jag inte kommer vara i sverige då....) men om ni vill lyssna på en radio intervju eller låten (california) får ni gå in på SR.SE (http://www.sr.se/cgi-bin/kalmar/program/index.asp?ProgramID=3100)!

hoppas ni har det bra, och jag tänker på er! 

PUSS OCH KRAM TILL ER ALLIHOPA!!!!!!!!!!

KRISTINE



Kommentarer
Postat av: Julia

Å jag vill gärna komma, kan nog båda dagarna faktiskt, kan man tänka sig, jag är ledig =) försökte lyssna på dig på sr, men hittar inget! =( Var så mysigt att snabbfika med dig när jag och camilla va i götet! Ha det fint! Puss

2008-07-13 @ 17:50:15
URL: http://vingali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0