hej hopp gummisnopp

Hej mina vackra kamrater. Tänkte att det var dags för även en kaka att skriva lite. Ursäkta försenigen. Blir så glad av att läsa från er. Glad att denna fina blogg existerar. Ska verkligen försöka att fortsätta skriva....

Som många vet har korris, jag och linnea bosatt oss i oslo. Trivs som fisken. Är lite sjuk nu bara och väntar på bättre krafter. Är även ensam hemma för Linnea och Maria är i deras kära hemstad för tillfället. Får se om även jag pallrar mig till norrköping i helgen får se. Vill bara säga ett stort TACK! till mina underbaringar Lydia och Adam för en fantastiskt helg förra helgen. Sååå mysigt var det. Är ofantligt glad att ni finns. Kommer leva på minnena ett tag nu. Borde träffa fler utav er!!!

Som sagt, tänker på er så det knakar som jag brukar säga. Ska försöka lägga upp lite bilder så får vi se hur det går. Puss puss puss puss till mina sköna!!!

Kommentarer
Postat av: kakan

tänkte lägga in ett litet ps. Har lagt in lite bilder som ni kan titta på. puss puss

2008-07-10 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0