Och jag sa ja....

Först och främst har jag legat hela natten och funderat på vad i helvete det är för replikväkling som slutar med "och jag sa ja." hjälp mig för jag blir tokig!

Heeej!!! Lydia här. Jag sitter på mitt jobb, jobbar med hjärnskadade som boendeassistent men det är rätt slappt. Kom precis hem från Fining har varit och hälsat på -som vän, världens bästa vän- och jag har solat o badat i finnmarken. Ikväll blir det en tur till sthlm och EuroPride ska festa loss har jag tänkt..
     Tyvärr jobbar jag så jag kan varken dyka upp till kristine eller adam *ledsenledsen* men för mina jobbpengar ska jag och mitt ga gäng ge oss iväg till barcelona en tur innan skolan börjar.
    
Vad roligt det är att så många har kontakt! Det var helt fantastiskt i oslo, vi var kulturella, såg operahuset, gick på munchmuseét, vandrade omkring på oslos gator och torg, åkte o nästan-badade med båt men när vi kom fram blev det spöregn så vi fick åka hem igen, grillning i en stor fin park med skulpturer, åt smaskiga 85kronors kakor på MARIAS restaurang.., var ute, jag blev dock trampad på min tå av två stora män på krogen som bråkade så jag fick gå på kryckor en vecka efter hahaha

Sen går ryktena har jag förstått men för alla er som missat det: JAG HAR TRÄFFAT PATTI SMITH- TAGIT HENNE I HANDEN OCH FOTOGRAFERAT OSS IHOP ni förstår kanske att det typ var den lyckligaste dagen i mitt liv och jag var helt skakis och sa något töntigt på nån sorts engelska jag knappt själv förstod typ bella-stammningen att jag tyckte hon var bra. Det var iaf fantastiskt och sedan träffade jag myra med syster o kompis i kungsträdgården och sedan tog vi oss tillsammans till skeppsholmen och såg patti smith rocka loss hon är ju så bra!!! och tomas o agneta träffade vi också, de är så fina!

saknar att se er varje dag! längtar till återträffen!!!(som f ö tomas nästan glömt att han lovat ha hos sig men jag påminde honom!-haha allt är som det brukar) 

är jättepepp inför hösten, funderar på att börja dansa bugg inne i göteborg. nu ska jag sluta och lösa korsord eller nåt istället..wihoo vilket ansträngande arbete jag har(mina föräldrar tycker det är hemskt för jag kommer aldrig lära mig vuxenlivet-att laga mat, ha ett riktigt jobb etc.-jag är ju i och för sig inte heller jätteförtjust i att ha för lite att göra som ni vet,men jag börjar lära mig..läsa böcker,lösa sudoko, skriva berättelser är vad jag gör...)  ha det bäst maassssa kramar från mig!!!!!!!!!! /inga lydia ella sjöberg

Kommentarer
Postat av: Julia

Men lydia jag får väl hålla mig nån vecka till då innan jag får träffa dig =) låter som att du har det jättebra! Hoppas fossingen mår bättre ;) Puss

2008-07-30 @ 22:36:37
URL: http://vingali.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja just det, repliken också...den kommer ju från minimusikalen Jesu födelse..."-vi sa ju att om vi skulle få en son skulle vi döpa honom till karlsson osv." men originalet är ju från underbara yrrol =D

2008-07-30 @ 22:38:11
URL: http://vingali.blogg.se/
Postat av: lydia

jo jag vet men jag kommer inte ihåg precis meningarna innan, så snälla skriv ner dem.

2008-07-31 @ 15:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0