Tjofaderittan i sommarsvetten!

Jävlar vad varmt det är idag! Ont om sjöar i Norrköpings innerstad men jag funderar nästan på att slänga mej i ån...

Hoppas ni har det riktigt tokbra var ni nu befinner er.
 
Jag hade en grejt helt i Göteborg/Falkenberg/Bua (Krillans lantställe) och det var jättekul att spela, även om vi stack ut lite bland banden och kanske inte gjorde vårt bästa-bästa. Men kul hade vi och VILKA SUPPORTRAR VI HADE!!!
Tack Eddie, Brallan, Kakan och Krillans morföräldrar, ni var paraplyet i ösregnet, såattsäja...

Något som är mindre roligt är att jag har träffat Kristine för sista gången på mycket länge (jag kan tyvärr inte komma på festen den 2:e) men nu pratar vi om nått annat för annars börjar jag gråta.

Fest! Bra samtalsämne. Den 9:e augusti ska jag försöka anordna årets upplaga av hemma-hos-Adam-sommar-festen, som börjar bli tradition i mina bekatskapskretsar. Inget är spikat än men om nån av er kommer förbi Nkpg, fixar jag naturligtvis en fest... ;o)


Om 10 dagar flyttar jag till Kalmar igen och börjar med "Orfeus". Det ska bli skitkul. Dels att få träffa Myra&Cilla, dom på teatern, hälsa på dom nya små glinen på skolan, Kalle (...!) och få jobba "på riktigt" med en föreställning. Plus att jag fått jobb på SJ i Kalmar!  Öresundstågen&KustTillKusttågen kommer aldrig mera gå i tid... :oD

Gå och ta er ett dopp i nån pöl nu, jag ska dränka mina sorger i en öl på balkongen.

KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: kakis brakis

fan vad kul med fest adis!!! Kommer ju hem den åttonde så blir perfa!!! Är det ok om jag tar med mig min ganska annorlunda med häftiga hollänska kompis som kommer till sverige, som jag jobbade med på mallis?? Vore as kul. Trist som tusan att du inte kan komma den andre... tycker ju om att driva min tid med dig. Framför allt sova bredvid dig och väcka dig mitt i natten ;) skoja bara, verkligen inte. Bara sovandet är mys pys!!! Kolla in bildena på facan!!! Puss puss min söte fine adush

2008-07-25 @ 00:57:32
Postat av: bajs

Hehe, Kristine har precis visat hur man kommenterar:) /Eddie rules

2008-07-25 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0