Eddie: Ni är Stars

Hej mina vänner!! Fy fan vad jag saknar er just nu. Sitter och lyssnar på min låt från Les Miserables, ni kanske kommer ihåg den. Stars heter den iaf och det e precis vad ni är.

Här hemma har allt varit bra, jag fick inget jobb så jag är hemma och arbetar lite. Vedklyvning är ganska så vanlig arbetsuppgift, skittråkigt men samtidigt skönt att få vara helt i fred. Jag har varit i Göteborg någr gånger och hälsat på Kristine, hon mår bra och distansen verkar inte vara några problem för oss som läget är nu :D

Jag är bara glad över allting just nu, låten är inte riktigt slut än så alla minnen bara strömmar till mig.
Saknar er jättemkt och lev väl:D
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0