hälsningar från jöns

Hej alla mina älsklingar!!!
just nu sitter jg i soffan hemma hos pappa i rydebäck där jag bor över sommaren, och väntar på att matchen mellan frankrike - italien och holland - rumänien ska börja. det blir en lagom dos fotboll om kvällarna när man bor med pappa=D problemet är bara att man inte lyckas gå och lägga sig i tid :P
Annars sysselsätter jag mig med att jobba i receptionen på pappas vårdcentral=D jätteroligt och för det mesta spännande=D

I juli är jag dock ledig hela månaden, och jag tänkte att jag kanske skulle försöka åka runt lite smått och träffa folk=D=D så om ni har några bra förslag på något bra tillfälle att komma till just dig! (tänk reklamröst:P) så hör av er för bövelen! t.ex är jag ganska spänd på om krillan och adam och lydia och swann har några spelningar=D eller om någon annan kokar ihop något för den delen!

I helgen ska jag åka till kalmar och öland och fira midsommar! åker upp tillsammans med edvard myyyys och det ska bli en hejdundrans rolig fest. hoppas jag ser fler av er där!

Jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska göra i höst! Jag kommer flytta till göteborg med två goa grabbar som roomies!=D (inte så svårt val eftersom jag inte kom in på bjärnum ^^) och ska försöka läsa engelska på distans samtidigt som förberedande till PAS så jag får lite cash=D. Så kom gärna till götet i höst!!!!

Så nu har jag väl babblat lagom mycket för den här gången=D
Vi ses alla härliga, underbara, fantastiska vänner!!!!
ha det bra som fisk nu! för det ska jag ha:D

tjingeling
och pussar och kramar får ni med!här har ni en liten hälsning från rydebäck. det här är ungefär utsikten från vår övervåning ^^. vinka till danmark nu=D

Kommentarer
Postat av: lydia

göteborg alltså. då kanske det blir någon pubrunda någon helg=) jag är hemma från 9juli till 10augusti så ifell du har lust kan du titta förbi, docjk jobbar jag en del men vi kan ju höras..pussimuss

2008-06-24 @ 15:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0