Mini reunion i Oslo!

Nästa helg kommer (åtminstone) en fjärdedel av vår kära gamla klass ha återträff i Oslo!!!
Jag och Lydia har köpt biljetter till den 3:e juli och om det är nån som är sugen på att hänga med tycker jag ni ska höra av er!
Det ska bli skitkul att få se hur Korre&Kakan har det borta i guttlandet och Oslos nattliv lär bli osäkert med Lydia&mej bakom varje hörn... ;o)

Just nu är jag i Hälsingland och hälsar på lilla mamsen. Var i Bollnäs idag och höll utkik efter Cilla.
Imorrn ska jag och Myra på visfestival här i Ljusdal, ska bli skojigt värre.
När jag åker hem funderar jag på att ta vägen förbi antingen Frösön&Svahnen eller annars Stöde&Nadia.
Får se vem som först hör av sej och övertygar mej...!

Mamma har skaffat en fantastisk liten sak till hund som jag håller på att bekanta mej med.
"Engla" heter hon och hade jag inte pojkvän skulle jag nog konvertera för att bli ihop med henne...så jävla söt hund!

Nu har jag ett liv att sköta, så hare gött och gör inget som inte pappa Adam skulle gjort... ;o)
Adjööö!

Kommentarer
Postat av: kakan

borde göras fler gånger!!! pussis saknar redan att klämma på dig hi hi

2008-07-10 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0