öö..Lydia..

hej........
jag blir lite nervös va...när jag inte förstår mig på sånna här hightecha saker som att skapa inlägg och absolut inte fattar jag hur man ska ge kommentarer fast jag gärna vill. nån gång i livet ska jag lära mig det också...

Iaf. Jag kom hem, en förvirrad sate var jag. ledsen som fan när man körde genom färjestaden och tänkte på alla gånger vi åkt tillsammans i minibussarna på någon utfärd, till växjö eller kalmar eller sjungningar eller vad som. då började jag böla..Sen var jag hemma två veckor, träffade fining-läget är ostadigt-, träffade massa kompisar, provjobbade lite på boendet för hjärnskadade som jag ska jobba på i juli.

För en vecka sen åkte jag, mamma, kusiner, syster, moster mfl till franska rivièran och bodde i en filmstjärna från 30-talets gamla hus, det var hur fint som helst, låg nära stad och strand. En dag tog jag och min syster oss till Nice och gick på Matissemuseum och knatade omkring i de gamla gränderna. Det var hur fint som helst. Dit kanske jag kommer tillbaka redan i höst med jullan och Micha. Det blir Wendelsberg och det ska bli jättekul och bra. Vi hoppas att många hälsar på oss där=) på wendels alltså.

Jag vill jättegärna hälsa på korre o kakan i oslo i sommar om det går, typ 5-7juli däromkring skulle passa mig.. jag ringer dig om det adam.

fan vad mkt skit jag skriver men jag saknar er alla väldigt mycket. Ni är verkligen mina fina vänner, familj, jag känner att jag kan ringa er vad det än är. söta ni.

Jag sitter just nu på min mors jobb eftersom min kära kärnfamilj inte har något internet hemma, för vi förlorar på att ha bredband för 200kr/mån  eftersom ingen använder det. Ja, skratta ni. gör det! själv får jag cykla en halvmil för att komma in på nätet sååå kul så!

Imorgon åker jag till Hamre i dalarna och stannar där till 6/7 typ och där är så mycket skog så satellitinternetet når inte dit, ifall ni vill nå mig är det bara att ringa eller messa och svarar jag inte så är jag dum i huvudet eller har inga pengar.. pusssi skruttt

En dag ska ni få citat-listan också. Måste disskutera med piff...jag kan också berätta att jag har framkallat 358bilder från öland och köpt album för totalt 1238kr och nu ska ni sättas in i albumen och bli förevigade där hos mig moiiihaaaaa.

desssutom är det ett jävla skit väder här i sverige, kom hem igår i flippflopp och här bara spöregnar det och åskar så jag måste sätta mig under bordet och äta köttbullar.l
ha det gott!/er fnutt förevigt buhu

Kommentarer
Postat av: Julia

Fnutt! Ett fint inlägg, du lyckades bra..men om du lyckas läsa min lilla kommentar återstår väl att se...menmen =) synd bara att det inte blir nån frankrike i höst, men extra masklektioner får vi istället =P

2008-06-16 @ 18:17:58
URL: http://vingali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0