regniga hälsningar från the sunshine state

Hej hopp alla söta ni!
Man tror ju att saknade till Öland, Folkis och framförallt ER ska dyna bort lite i taget, men ack nej.
Okej jag har de väldans gött; 4 dagar i NYC med bl.a. 2 Broadway-föreställningar och nu en vecka på stranden (om de nu slutar regna vill säga), billiga shopping och innan dess var jag uppe hos Niklas och blev bortskämd :)
Men jag saknar er ändå och hoppas ni mår bra där ni är. Vill hemskt gärna träffa så många så möjligt av er snart igen, ser dock inte så ljust ut me tanke på att mitt schema är knäppt och jag inte är ledig mer än 1 dag lite då-och-då i princip.
Så Adam och Maria- se till å ordna den där återträffen snart! :D
Ser fram emot å komma upp till Wendelsberg i höst också :)
Kul å se lite nya skribenter här också, kors i taket LYDIA! :P

Varma kramar till er alla, skriver igen när jag kommer hem och då vill jag se att fler av er skrivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0