det känns tomt på nåt vis

Julia här. Jag sa; då sätter vi punkt för det här året. Men Svahn kontrade med att det är ju bara ett kommatecken. Det lät bra. Vår Ölandsmening tar inte slut här utan fortsätter fast på andra håll, och skulle den ta slut någon gång så skulle den sluta med dubbla utropstecken och en jätteglad smiley!! =D

Men det kommer bli tomt utan er. Har packat upp alla mina saker nu, eller mycket av det får sova i en låda till hösten när den ska flyttas igen, så har det varit nu dom senaste åren. Mitt liv i en resväska fortsätter, Men jag trivs ganska bra med det!

Hade mina två första körlektioner idag! Lite nervöst, inte van att köra bmw. Men det gick ändå ganska bra tycker jag. Första lektionen var det "-gör så tjejen", sen var det "-bra damen!" :)

Här kommer lite minnen från den sista veckan. ( klicka på bilderna så blir dom större =P )


Ljuvliga tider! Det skulle va trevligt att få upp den fina listan på citat som svahn och fnutt hade snickrat ihop, och alla andra listor som gjorts under året =)

Sen så har ju jag en egen blogg också, som den nörd jag är, vingali.blogg.se, välkommen att hälsa på!

Stor Puss från lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0