En liten hälsning från Hedvig

Hej min kära klass, eller före detta klass då om man ska vara noga.

Har kommit på mig själv flera gånger med att säga att jag går på Ölands folkhögskola till folk jag träffat sen jag kom hem men det gör man ju faktiskt inte längre. =)

Jag är hemma i Filipstad och har de två senaste dagarna tvättat 6 maskiner tvätt. Packa upp, och packa ner igen. På söndag går flytten till Oslo, och jag ska på anställningsintervju till ett heltidsjobb på restaurant Pascall på måndag. Det ska bli riktigt kul att komma dit. Ska bli kul att träffa Kakan igen också.

Jag känner en enorm samhörighet med er, och jag har kommit på en bra tanke som jag vill dela med mig utav:

Varje gång du känner att du saknar klasskamraterna och att du skulle vilja göra något för dem: Sjung,spela,dansa, skriv musik eller liknande. Vi gör varann en tjänst genom att fortsätta med det vi alla älskar. Det var så vi träffades och det är vår största genemsamma länk. Känner du dig deppig eller ensam? Sjung, och gör det för klassen!!!!

Jag är glad att livet är fantastiskt, att det finns eldsjälar till människor och att jag fick ta del av Ölands musikteaterskola 07/08 med er!

Godnatt / Edwertz

Bild från December (glömde att vi ej nämer December vid namn)
image19

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin tanke! Det ska jag komma ihåg!!

2008-05-28 @ 19:10:32
URL: http://vingali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0