Kära medpsykopater!

Hallå där! Det är Rebecka som talar... 
Har äntligen kommit hem till Norrköping, sitter i min lägenhet och gläds över att jag fortfarande kan sno grannens trådlösa internet (dom har inte sagt nått på två år och har dessutom jävligt gott om pengar så va faan...).
Åkte från Öland igår, tog en fika med Joel i Kalmar och har hunnit jobba i 24 timmar redan (åkt till Gävle, sovit på ett skitmysigt hotell och käkat frukost i två timmar...och fått betalt för det!!!).
Ikväll har jag träffat Kakan och några kompisar härifrån. Kul att få säja hejdå innan hon drar. Hör av er om det är nån som är sugen på att hälsa på Marre&Kakan i sommar. Jag&Brallan ska förhoppningsvis dit.

Allt är inte klart med Byteatern än om hur det ska bli med betalning osv i höst men Joel har lovat att jag får bo i deras husvagn iallafall, så boendet är ju fixat... ;o)

Nu är det sommarlov som gäller för min del, imorrn ska brorsan och jag åka och bada, i veckan ska jag nog åka till vårat lantställe och resten av juni ska jag åka och hälsa på mina vänner runtom i landet.

Jag hoppas verkligen få träffa några av er i sommar iallafall, hör av er när ni får lust så kommer jag (åker ju ganska billigt med SJ..)

Nu är det sleepingtime för mej (efter en lång dag och fyra öl...) men jag ska försöka vara någorlunda duktig på att skriva här framöver, även när separationsångesten har lagt sej.

Puss på er alla och ha den bästa av somrar!
/Adamski



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0