sommarsaknadpuss30gradersmålandflyttsnartsaknaigenlängtaölandtillbakatack

Hej Godingar! Va kul att ni börjat blogga så flitigt, gläder mej enormt!
Sitter i ett varmt och soligt småland, har precis börjat landa här, hann ju knappt komma hem föräns jag åkte först till Bjärnum och sen till Hbg, där jag stannade 2 dar -så gött å va tillbaka!
Har ordnat jobb på ett äldreboende nu som ligger på cykelavstånd från min gamla lya. Flyttar tillbaka till min 22-kvadratare igen på måndag och börjar jobba 4 dar efter vi kommer hem från USA. Så snart är det ett berest vikarierande vårdbiträde som bloggar ;)

Satt å titta på bilder från våra coola 10 månader, och precis när jag loggat in på bloggen och kolla på Jullans bilder så satt jag på Jack Johnssons senaste skiva "Sleep through the Static" (MUSIKTIPS!!!!) som inleder med en låt som heter "All at once" -blev lite snyftigt där faktiskt. Men men sen kom en lite mer uppåt låt som tur väl e :)

Hoppas ni mår bra där hemma, tänker på er varje dag! Tack för alla fina bilder ni tagit och delat med er av, gör ju faktiskt allt lite lättre att man har en del minnen att titta på :)

Fortsätt/Påbörja Bloggandet!

Puss&Kram
Alicen

Kommentarer
Postat av: Julia

Å va kul! Grattis vännen, "det löser sig, det gör det alltid..." =D

2008-05-28 @ 19:09:23
URL: http://vingali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0