*vinkar från söder*

Hei alla vackra människor.

Jag sitter i soffan hemma hos föräldrarna, kollar igenom lite bilder och känner mig allmänt ensam. Den här dagen är en verklig 'down' för min del då ingen sysselsättning tycks muntra upp.. Dock ändå så lyckades jag dra lite på smilbanden när jag fick se bl a Martini, Steve och Rebecka igen.
Jag tänker på er alla från och till i väntan på att ni ska dyka upp någonstans igen och få en varm kram. Jag letar fortfarande sommarjobb, har kommit ett steg närmare något på High Chaparral och pratar ihärdigt telefonen varm nästan like säljande som Tomas ;) Som Alice så fint påpekade häromdan när vi var på Bjärnum och såg en snutt ur deras föreställning. "Vi har blivit lite Tomasifierade.." Så sant som det är sagt. Man ser saker och ting på ett helt annat sätt nu än man gjorde tidigare och jag kan bara tacka för all motivation både han och alla ni andra har gett mig under året som faktiskt håller mig vid liv just nu.
Kvällen har förmodligen inte så mycket att erbjuda så om någon läser det här och har lust att slå en pling eller skriva en rad på msn, be my guest! Du är mer än välkommen. Imorgon tror jag att jag packar en väska och beger mig till en kompis i stan i några dagar för lite omväxling och distans till föräldrarhemmet. Men som sagt, jag är i princip alltid online ;p
Jag hoppas att se så många som möjligt av er på midsommar! Jag kommer iaf befinna mig i Småland vid den tiden för att sedan bege mig till Varberg och göra min sista audition med mina sista audition-krafter.

Ha en underbar kväll allihopa.
Älskar er!
\mandie

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ha en bra kväll :)

2008-05-27 @ 18:50:07
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Linda

Vad är det för jobb du söker på Chaparral. Jag har jobbat där som skådespelare... Har du skickat in ansökan dit? lycka till och hoppas att du får jobb!

Gå gärna in på min blogg och hissa eller dissa gucci-kopian. =)

2008-05-27 @ 18:52:14
URL: http://lindafunde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0