från ett kallt gbg

Hej mina vänner!

Hoppas ni har det bra! sitter i mitt nya rum här på internatet, och i helgen blir vi sambos jag och micha när vi får rummet intill som delar toalett med detta. Det blir en lite minilägenhet, =D och grannar med lydia blir vi också, alla samlade på ett ställe!

Har en liten undring över nyår, vad ni har för planer. Har huset till förfogande då och tänkte att det hade varit mysig med en nyårsreunion i länghem =) men ni kan väl lägga det i alternativhögen och säga vad ni tycker. Vill så gärna träffa er snart igen!

Puss och Kram från eder Jullbull

Kommentarer
Postat av: mandie

vad mysigt, jullan. var glada att ni befinner er på samma ställe, i samma stad, t o m i samma klass!

själv är jag numera inneboende hos jaana fram till jul.

jag kommer inte kunna fira nyår i länghem, har planer på att åka ännu längre norrut med joel, till kläppen dit micke med ska.



kramar /mandie

2008-11-26 @ 13:35:08
Postat av: Anonym

hej alla! Jullan! Låter som en hur-kul-som-helst grej. ska till norge över nyår dock. Men jag är ledig fler dagar så om folk är på så är jag på en annan helg, typ en extra jul på jullovet kanske 2-4 januari. aja bara en tanke men blev så glad av ditt förslag! Tänker på er såååå! Många pussi mussar kakmonstret!

2008-12-02 @ 23:10:40
Postat av: Anonym

förresten! Grattis till samboriet! Låter jätte mys i vintermörkret ;)

2008-12-02 @ 23:12:14
Postat av: Eddie

Hallå hörrni!!

Hoppas alla mår bra, jag själv har det toppen.

Kunde inte hjälpa att läsa Jullan att du ska flytta ihop med Micha:) Kul kul. Eftersom jag läste att folk hade grattat dig till Sambolivet så vill ja bara flika in med mina juridiska kunskaper och säga att: Enlingt Sambolagen är ni inte sambos förän ni har bott tillsammans i 6 mån:D O bilen är inte samboegendom...om ni tänkte skaffa bil ihop:P puss på er

2008-12-10 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0