Hej alla fina människor.

Ja, som allas vår Adam redan har redogjort så har jag befunnit mig i Kalmar en stund hos min älskling. Vi var som sagt och såg Orfeus och det var verkligen kul att se både Myra och Cilla in action igen =) Det var också jättekul att träffa Adam, Karin, Svahn och hennes pojke ;)
Jag är inte längre kvar i Uppsala med anledning att jag och Joel ville göra något annat på samma plats, men så blev dock inte fallet tyvärr.. Ibland måste drömmar förbli drömmar ett tag till innan man kan ge igen på att verkligheten gjort det så jävla svårt för en.
Hursomhaver. Joel åkte till Stockholm i fredes för att göra ett nytt försök att söka jobb och jag är i Skåne för tillfället och skulle kunna döda för att minska avståndet. Riktigt så drastisk ska jag däremot inte behöva vara då jag faktiskt ska förflytta mig till Norrköping och spendera en del av December (förlåt.. december) hos Jaana. Det blir ju nästan pendelavstånd till Sthlm ^^ Så ni får börja prata ihop er om att pallra er dit, det är ju i princip mittpunkten från där alla befinner sig (typ...).
Då några av er faktiskt kommer därifrån och kanske känner folk som jobbar där får ni gärna höra av er om ni har möjlighet att få in mig någonstans, gärna inom servering. Extrapersonal behövs alltid och jag kommer nog hinna bli knäpp innan jul om jag inte får något annat att göra än balett en gång i veckan :p Även om det kändes underbart i mina arma muskler dagen efter första lektionen ^^

Nu ska jag fortsätta pula med julklappar och hemlisa så gott det går. Men först är det Tea time(!) så nu ska jag gå över till att vara social innan téet blir bälevarmt ;) (ursäkta min skånska)

Ha det fint allihopa och glöm inte höra av er!
Många kramar
\mandie


Från årets första julmarknad i Skåne med familjen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0