Tråkigt och tomt...

...är det i Kalmar nu när helgen är över och alla har åkt hem. Tur att jag har Myra, Cilla & Kalle kvar!
Vi hade en jättemysig liten helg trots att vi blev få. Maria&Patrik, Kakan, Mandie&Joel och Soffan&Agneta (från året innan oss) dök upp iallafall och vi hade det himskans trevligt med fikor, föreställning, fest, middag, ostbricka, barhäng osv.
Bland highlightsen finns bla. en tvåtimmars fikadejt med Anna-the-one-and-only-Kellander Brewitz.
Kakan&jag träffade Marco&dokumentär-Tobbe på en fest i lördags, skitul! Men Tobbe "träffade" vi inte direkt, han var en smula packad&klar...

Nu är det vardag igen på teatern och jag vallar mina ungjävlar hit och dit och ut och in... Det är runt 6000 elever som ska se föreställningen och jag ska försöka hålla ordning på alla... Än så länge går det ganska bra, jag har blivit van efter att ha varit klasspappa på Öland ett helt år... :oD

När jag var hemma i Norrköping träffade jag Jaana på stan och vi snackade länge. Vi pratade om att det vore jättekul om vi kunde samlas där och se Jaanas föreställning som hon jobbar med. Ni kan bo hos mej. Eller Karin, eller Micha, eller Jaana, eller Anton.... ;o)
Hon spelar ju bara fram till nyår så hör av er om det finns intresse så styr vi ihop något.
Det är tråkigt att fixa och trixa för att få ihop en träff när det inte är så många som kommer så nästa gång vi ska ha en gathering blir jag gärna bjuden istället för att vara arrangör...

Massa puss på er från ett grått och regnigt Kalmar!
/Knapiz himself

Kommentarer
Postat av: Anonym

Adis!!! Det låter toppen! Jag är as på!! Puss

2008-11-06 @ 14:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0