Älsklingar!

Tack för Helsingborg, efter den helgen kom jag ur en liten depp jag haft ett par veckor och det var enbart er förtjänst!

Vi bestämde ju en träff i Kalmar/Öland den 29/11 men jag tänkte bara inbjuda er till att komma en gång innan dess...

Det är nämligen så att fredagen den 31/10 kommer Maria (Svahn) och kollar på "Orfeus" (tillsammans med sin kille:oD ) och jag tycker v-e-r-k-l-i-g-e-n att ni ska pallra er hit då också!
18.00 börjar föreställningen den dagen så ni kanske inte behöver ta ledigt hela dagen från era skolor, jobb osv (plus att de e höstlov!).
Boende fixar vi på nått sätt, Kalles&min säng är stor...
Det är den enda dagen vi spelar kvällsföreställning på en fredag, annars är det bara torsdagar.

Hör av er snart om ni är sugna på att komma, biljettförsäljningen går rätt bra nämligen...!

Puss på er!
/Adampadam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0