hej mina vänner!

Hälsningar från den blåsiga södern.
Vill börja med å tacka er för senast, så kul å ha er alla här och tack för en lyckad födelsedagsfest!!!
Ska lägga ut receptet på mammas röra inom snar framtid -lovar! :)

Jag har hoppat av högskolan, som jag sa redan när ni va här så kändes det inte helt rätt och nu har jag bestämt mej för att komma ut på arbetsmarknaden istället. Har haft jobb nu 1 månad som trafikräknare på tågen (Skånetrafiken gör marknadsundersökning så jag åker tåg i skåne och räknar på- och avstiganden på dom olika stationerna) rätt simpelt men lönsamt jobb.

Sen vill jag önska er alla en riktigt fin helg i Kalmar, jag kommer tyvärr inte dyka upp, min ekonomiska situation tillåter mig inte det, dels pga ovanstående plus att jag och Niklas för ett tag sen bokade resa till Berlin den 4 November så känner att pengarna inte räcker till. Hoppas ni inte hater mig för det, känner mej så dumm iom att ni va så många som kom så länga väga för min fest men som sagt hoppas ni förstår och vet att jag saknar er massor och längtar efter nästa tillfälle när vi ses!!!

Ni är underbara och jag tänker på er!
Ta hand om er!
Puss och Kram

AllanSprallanBrallan

Ps. Vi har skaffat katt, här har ni vår 3-månaders-bebis Vilse som älskar att sitta i handfatet och titta när det droppar Ds.


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, söt!! katten alltså! Du med förstås, kan ja tänka mig =) Kommer gärna och hälsar på snart igen! Puss

2008-10-27 @ 21:18:03
Postat av: Anonym

hej söt!! Vad kul med en kattis!!! Klart vi fattar allan!!! Saknar dig ofantligt bara... hörs snat igen pussi puss

2008-11-06 @ 14:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0