Vinden vänder...

Hej hela min underbara familj!!
Jag återvänder till bloggen nu efter ett skamligt långt uppehåll som jag skyller på datorproblem och glömska. underbart att det faktiskt funkar med bloggen, att vi håller varande uppdaterade om vad som händer i våra liv=D. som ni kanske vet befinner jag min i göteborg och går föreberedande på PAS samtidigt som jag pluggar engelska på distans på Mittuniversitetet för att få lite cash :P. Göteborg är en underbar stad och det är så skönt att ha wendelsarna nära, men....men....men.....jag börjat vackla i min tro om att jag är på rätt ställe. Jag älskar engelskan och har fått blodad tand nu, och Pas är nog inte riktigt min mall.... så jag funderar stark på att flytta ner till lund till min mamma (ja hon bor där nu och ja vi har kvar huset i borensberg där håkan fortfarande bor fast de inte har separerat utan pendlar så mycket som möjligt till varandra.... och ja dom är galna fråga inte:P) och ta över hennes lägenhet när hon hittar en större. För första gången på kanske 7 år är min familj samlad inom en radie på 30 min med tåg.... det är inte dåligt, så det är väldigt lockande. så vem vet jag kanske dyker upp i Lund inom en snar framtid :D:D
Tänkte att jag skulle tillhandahålla en liten update=)
Det var underbart att träffa er som kunde i HBG, och jag ser fram emot nästa gång vi träffas!! (dock kan jag inte helgen 31 okt för min syster fyller år)
Jag tänkte att jag också skulle försöka organisera en get together till min födelsedag och eftersom jag minns vilka jag pratar med tänkte jag vara ute i löjligt god tid:P SÅ håll slutet av mars (kanske helgen 28) öppet för då är ni bjudna till mitt 20-års kalas i Borensberg =D=D hehe nu har jag sagt det en gång iaf=)
Men ha det underbart alla ni fantastiska människor. SAKNAR ER!!!!!
Ta hand om er!
Puss och massa Kramar!
/Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0