merfffff

Varför måste ni vara på andra sidan världen?!?!?!?!?!?!?!?!? Varfööööööörrrrrr?????


Hej allihopa!
Sakner er som bajs, speciellt när jag såg bilderna från festen in Hbg... Men jag tänker på er ofta!!!

Allt är jättejättejättebra här, för det mesta. Jag har varit lite förskylld i fem dagar nu, men de går över nu, tack vore gud! Haha.... Jag trivs väldigt bra här på skolan. Alla är jättetrevliga och jag sjunger både i en stor kör med ca. 40 pers och en a capella grupp med bara 11 tjejer. De är fantastiskt! Men det är ju alltid så mycket att göra med plugget, kompisarna, festerna, kören, jobb, och så mycket att göra i Los Angeles! Jag skulle åka ner till Las Vegas för att hjälpa 'campaign' för Barack Obama, för att Nevada är en 'Swing State,' och det betyder att Nevada kan gå antingen åt vänster eller höger i nästa valet. Vi försöker få Nevada att rösta vänster, altså demokratisk (för Obama). Men jag kunde inte åka för att jag var förskylld! Men men...kanske i oktober.... Men jag hade en skön helg med mycket sömn och lite dance party.... :)

Min rumskompis och jag har väldigt mycket kul ihop. Hon är ganska galen, precis som jag, så vi flummar väldigt mycket. :)

Jag vill bara säga att jag tycker det är ganska så roligt att Micha och Julia är ett par nu, för att jag har ideen av dom från Öland att det var bara mycket flirt, men nu är det sant! Roligt att de bilder på dom som par. Woohoo!!! Haha.....

Nu måste jag plugga....jag har mycket kvar! Har två prov på onsdag!

Ha det så bra allihopa! Saknar er väldigt mycket, och tänker ofta på de vi delade på Öland.

Puss och kram till er allihopa, och snälla, kom och hälsa på mig!

KRAMIS KRAMIS KRAMIS

Kristine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0