"Nääästa uppehåll: Helsingborg. Helsingborg nästa!"

Det är herr tågvärdsbögjävel (citat av resenär) som talar. Jag har tänkt hur länge som helst att jag skulle skriva ett inlägg och förklara återträffsplanerna men jag är ju en seg jävel ibland. Så här är planerna iallafall: Nu när Alice ändå ska dra ihop ett finfint födelsedagspartaj så har jag&Korre bestämt att vi försöker få till en Ölands gathering samtidigt.

Så ta fram din kalender och skriv upp att du är jävligt upptagen den 27-28:e september!!!

Då tänkte vi nämligen att vi alla som kan (dvs. ALLA! Kristine har dock dispens...) kommer till Helsingborg på lördagen, firar Alice&Karin på kvällen tillsammans med andra trevliga människor, sover över (sovplatser löser vi på nått sätt...) och på söndagen har vi qualitytime med enbart söta fina gamla klassen. Exakt vad vi ska göra på söndagen är hemligt.
Det blir väl bra?!
Nu vill jag att ni kommenterar inlägget fort som fan och berättar om ni kan komma eller inte!
Annars skickar jag Bernhard på er! Eller ringer och telefontrakasserar era mammor...

Vi ska naturligtvis ha en återträff här i Kalmar/på Öland men vi tar det lite senare i höst.

Här i Kalmar är det full rulle kan man lugnt säja...
Vi jobbar på som satan här och jag tror att resultatet kommer bli RIKTIGT bra.
Vi har träffat Tomas (&Anna) lite och det verkar va en bra klass i år också.
Om en vecka kommer dom på studiebesök på teatern och vi ska ut till skolan snart också. Spännande.
Jag, Kalle och Högalids-Oskar (!!!) har flyttat in i Kalles lilla etta och det är...trångt...men mysigt!

Jag är så fruktansvärt nyfiken på hur ni har det överallt och längtar tills vi ses. Det är bara tre veckor :oD

Kolla in teaterns hemsida så får ni se massa kul...länk finns längre ner på sidan.

Kärlek och tankar från Kalmar
/Adam

Tro det eller ej men en dag kom vi alla tre till teatern i svartvitrandiga tröjor, utan att ha nån form av överenskommelse...!  Börja tro på mirakel, om ni inte gör det redan.
"Zebras of the Villagetheatre"
Tro det eller ej men en dag kom vi alla tre till teatern i svartvitrandiga tröjor, utan att ha nån form av överenskommelse...!  Börja tro på mirakel, om ni inte gör det redan.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Klart jag kommer att vara där och jag ska tjata på michis och lydisch så mkt jag kan!! Men du Adam vi ses ju nästa helg =D

Puss!

2008-09-05 @ 20:52:01
Postat av: Jullan

Klart att jag kommer vara där!! Ska tjata på michis och lydisch så mycket jag kan! Men adam vi ses ju nästa helg! =D



Puss!

2008-09-05 @ 20:53:24
Postat av: lydia

jo tjena....(skeptisk som vanligt)..ni ska säkert spela fångar eller nåt.



2008-09-06 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0