Utkast: hej älsklingar!! ...

hej älsklingar!! Ska skriva ett kort men konsist inlägg tänkte jag. Är hemma en lite kortis mellan alla nollningsupptakter för att plugga och fixa och tixa lite som jag brukar säga. Uppsala är en faantasktisk stad. Tyckte jag redan innan och mina upplevelser har bara blivit bättre!! Kursen har dragit igång på riktigt nu och jag och min lilla rosa cykel börjar hitta med och mer till de olika attraktionerna...

Dock, there is a but here.... Saknar faktiskt lite värme och närhet som är svårt att uppnå på många andra sätt än med er. Kan ni tänka er att det inte i stort sätt gick en dag utan att man fick en kram eller en klapp eller bara ett riktigt stort fett garv som kom från tårna på öland. Ni kanske har svårt att föreställa er det men det var länge sen nu jag fick till ett riktigt kakan kakansson garv, men men jag trivs iaf och jag tror att det säkert kommer igång mer när man börjar lära känna varandra mer...

Nu är det ju häller inte långt kvar tills vi i alla fall några av oss ses igen i hbg... Hoppas verkligen att så många er som möjligt kan komma!! Blir såglad av er närvaro oc jag tyckte faktiskt att vi fixade rätt så många möten i somras...

Så där ja... det skulle ju vara kort det här... Ska åka in till norrk nu för att ta bussen tillbaka igen... så är det. Helgen gick fort, hoppas resten av tiden går fort med så jag får se era glada faces snart igen!!!

Pussar i massor från er kladdkaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0