Rapport från Linköping

Hej mina vänner.
Sitter och lyssnar på "People get ready"-Eva Cassidy osså kom jag självklart att tänka på er.
Här i Linkan är allt bra, det är snöigt o ganska kallt..det tycker jag är tråkigt.
Plugget går skitbra skriver tenta den 13e mars och efter den sticker jag direkt ner till kalmar för att hälsa på cilla o sen på lördagen den 14e är det dags att gå på teater med mina bästa vänner!!-Ni.

Jag hopppas ni längtar lika mycket som jag och att det kommer bli en toppenhelg.
Jag saknar er skedamycket och joppas att ni mår bra.
Jag har förresten träffat Adam här i stan, vi tog en fika för några veckor sedan och lyssnade på varandras berättelser, planer och förstås minnen.

Nu ska jag tillbaka till rättsfallen:)

ha det bästa mina vänner.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0