Jönsson Jönsar

Hej allihopa!!
Fick innan idag ett samtal från Micha när jag var på väg hem. Det var så mysigt att prata med honom igen och höra lite uppdatering från Wendelsberg, så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite själv.
Jag befinner mig i Lund nu och har precis börjat på fortsättningskurs i engelska på Lunds Universitet =D hur kul som helst att känna sig mer aktiv nu och få gå till universitetet på plats istället för distansutbildningen. Så nu ska jag fixa alla grejer med att gå med i kårer och nationer och utskott och förhoppningvis körer och sånt, så det händer lite :P
Jag har bokat in Lysistrate på Öland 12-14 Mars och hoppas att inget kommer ivägen och att jag träffar er alla där! :D som jag har nämnt någon gång tidigare funderar jag på en get-together hemma hos mig i Borensberg när jag fyller 20, men det var tänkt runt den 28 Mars och jag vet inte om det blir för tätt inpå om alla kan komma då, men håll den gärna öppen för förslag iaf om jag skulle lyckas planera något och hör gärna av er om vad ni tycker =D
Saknar er allihopa!! Glädjen, musiken, sammanhållningen och inte minst kreativiteten!!
Massor med kramar från Jönsson!!


p.s. ikväll är det Sverige - Kuwait i handbolls-VM kl 18.30 på tv4 och imorgon Svergie - Kroatien (kommer bli en riktig rysare!) och fortsatt VM-turnering för fantastiska svenska herrlandslaget i handboll som med största sannolikhet tar sig vidare till huvudomgången. Jag kommer sitta som fastnaglad vid TV:n och skrika ikapp med pappa. Hetaste TV-tipset!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0