lite "uppdatering" från wendelsberg via Lydia

alltså det var så länge sen jag skrev att jag hade glömt bort adressen..illa lydia..
Men nu är jag här iallafall och jag har egentligen varit här hela tiden för ni ska veta vad jag tänker på er. Ok, julen var bra, familjig och allt det där, jag har köpt en dator till mig själv i julklapp och så har jag..vänta JA JAG HAR KÖPT EN DATOR, o nja jag vet hur den funkar...ungefär.. och så har jag varit i Paris med sex vänner under lovet och bott i en schysst lägenhet precis vid triumfbågen. Det var fantastiskt!

Vill så jävla gärna hälsa på kristine i usa nån gång!
Bounce kommer till sthlm och kör en dansföreställning i vinter/vår.
Jag ska börja läsa en kvällskurs i franska i vår.
Tänker mer än ni tror på er!

Vi har det bra här på wendelsberg. Håller just nu på med ett projekt i röst o rörelse där vi ska spegla en av dödssynderna (min grupp har lättja)  utan ord med hjälp av ljud, ett musikstycke, en dansfras och en text som inspiration. DEt är jättekul och jag känner mig så inspirerad på att ha en fri grupp i framtiden!!!
Jag mår jättebra trots att det är vinter och trist väder ute, det är skönt att göra aktiva saker. Jag är fortfarande singel och lever livet.

Vi lärde oss en jävla massa på December och det är med blandade känslor man ser tillbaka på allt det där. Jag vill att ni ska veta att jag saknar att sjunga med er, både i kören ochh musikrummet och i sånggruppen och jo, på festerna. Här sjungs det inte alls lika mycket och micha är mer piano-killen än gitarrkungen här....det var längesen jag såg honom med en gitarr.

Jag är så fruktansvärt glad att vi har den här bloggen och att folk skriver för jag vill aldrig tappa kontakten med er vackra människor, bara reunionen i helsingborg gav mig såå mycket, man känner att ni verkligen känner alla ens sidor och man har massor att prata om utan att det behöver bli den här uppdateringen "jaha vad har du gjort den senaste tiden" hela tiden. Jag är så glad att jag har lärt känna er och även om jag inte skriver så ofta så är jag glad för det varje dag!

Många många kramar er Lydia

Vad kul det skulle vara om ni kom o hälsade på oss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0