ja de var en kväll i juli då när Filipstad gör sig som bäst............

Hej alla kära,
Vet ni vad jag tycker känns lite hemskt.....
Att det bloggas allt mer sällan på denna sida, att vi inte längre har ett datum för nästa gång vi ses allihop...
Fick nyss en känsla av att det har gått såpass långt tid nu sen VÅRAT ÅR att alla börjar glömma bort krismöten och den ihopknöcklade sjalen som vandrade runt i ringen.

Tur är väl att så är inte fallet. Som vi alltid säger så spelar det ingen roll hur långt tid det går emellan gångerna vi ses.
Vi är ändå en familj, vi känner ändå varandras bra/dåliga sidor utan och innan.


Lite om mig....

Som ni känner till började jag ju jobba i Spanien i mars. Jobbade där i tre månader tills jag på alla sätt fick nog.. Jag fick nog av att jobba 12-timmarspass, jag fick nog av chefernas utnyttjande av maktpossitionen jämtemot oss entertainers, jag fick nog av hela den herarkiska uppbyggnaden där det inte var tillåtet att prata med din chef osv....
Synd att ett jobb som jag egentligen verkligen tyckte om fick ett negativt slut, men det kan inte hjälpas. Min kropp sa i från till slut och då bar det av till Sverige igen.

Nu har jag haft sommarlov juni och juli och i slutet av augusti blir det en personalvetarstudent av mig. Ska börja läsa i Uppsala, det känns mycket kul.

I morgon drar jag och min kära Linnea till Skottland en sväng för att avnjuta god whiskey och säregen natur. Hoppas väl på att få höra lite säckpipa också och kanske till och med kika in lite under kilten ;)

Jag vill träffa er snart. För er som har vägarna förbi Uppsala hör av er. Jag finns där från slutet av Augusti.

Hade på badet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0