sommarläget hos jönsson

Hej allihopa!!
hoppas ni alla har en fantastisk sommar. min sommar inleddes med en vecka i New Orleans!! min pappa (världens största jazz-fan) bjöd mig och mina syskon på en resa dit. en helt underbar stad med massor av musik, mat och skön kultur. blev mycket av jazz, jambalaya och jet-lag. vårt hotel låg mitt på ökända Bourbon Street i French Quarters där utelivet och klubbarna ligger. och tro mig de håller igång heeeela natten, varje natt, så särskilt mycket sömn fick vi inte :P sen tog vi oss en tur ut till Honey Island Swamp och hälsade på alligatorerna =). om ni vill se bilder så finns de på min facebook.

nu hemma i sverige bor jag mest hos pappa när jag jobbar på hans vårdcentral, så sparar man lite på resor och mat =) annars håller jag mest till i lund. appropå lund, så ska jag vara med i en musikal som Akademiska Föreningen sätter upp en gång vart fjärde år! i år är det en skräck-musikal som heter BOOH! och jag ska spela en av vampyrerna =D. vi bröjar repa i augusti och har premiär 3 september. så kolla gärna in den på booh.se =D
fick precis reda på att jag har blivit antagen til musikvetenskap i lund så jag kommer hålla till där ett tag till nu =D

jaja det var väl lagom mycket rabblande från min sida =D hoppas ni alla har det hur bra som helst och njuter av sommaren oavsett vad ni har för er

Massa kramar på er!!! Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0