kakis å marris-reunion

hej kära mates.....
för tillfället äter jag(Maria) och Kakis(Karin) glass i Karins studentkorridor. Jag är här och hälsar på och får lite försmak av studentlivet som jag förhoppningsvis kommer att leva här om ungefär ett år.

Karin som varit lite sjuk det senaste dygnet verkar nu har piggnat till lite och om allt går som planerat åker vi tillsammans ner  till kalmar. ankomst 14.30.

Jag(Maria) kommer att tillbringa dagen på en mand hand så om någon kommer tidigt till Kalmar vänligen kontakta mig :)

Det ska bli fantastisk kul i morgon. fantastiskt kul, och jag är sugen på lillapubben öl.

trisst att inte joel, mandie å kristine kommer vara med bara. tråkigt...

En eloge till Alice för bra uppstyrning av biljetter och sovplats. Vår egen klassmamma!!

Nu ska ja skratta lite åt Karin när hon gör roliga konster framför mig..

Livet är härligt. ses i morgon.

Hedvig och Dr Spilén (för tillfället den galna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0