ledsen..

Älskade vänner, jag hade verkligen sett fram emot att få träffa er i Kalmar i helgen. Både jag och Joel hade tänkt pallra oss dit men nu har vi båda fått reda på att vi måste jobba.. =(
Jag är jätteledsen men det blir inga Mandie och Joel för er och inga underbart knäppa fd musikteaterelever för oss denhär gången... heller... Det hade blivit ett litet missförstånd mellan mig och min chef då jag var helt säker på att jag skulle jobba hela förra helgen och helgen Efter denhär veckan, men ack, det var tvärt om.. och Joel hade lovat bort sig redan i höst att jobba denhär helgen. Så blir det ibland och när jag äntligen fått ett nytt bartenderjobb så håller jag ganska hårt i det...

Så jag får uppdatera er om mitt liv här istället (en annan dag) och jag hoppas ni får en underbar helg i Kalmar =)
Jag förväntar mig detaljerade redogörelser om föreställningen sen ;)

Ha det bäst!
Kramar \mandie (och Joel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0