Julia säger Hej!

Hej älskade vänner!
 Fick ett samtal från Kakan och Eddie på valborg, de var i uppsala och skulle träffa lydia, tror jag :S de var en aning berusade och mottagningen var sådär så jag kan ha misstolkat det hela, men det gör inget, för det var underbart att få höra deras röster! :D Roligt att karin ska söka wendelsberg också, skojskoj!

Jag tänkte att jag kunde inbjuda er till vår musikal, inte för att jag vet om den kommer att bli så bra, men Micha ser till att bakgrundsmusiken blir rockig och bra, och lydia skriver om sina poetiska stycken så att det blir fenomenala, medan jag själv letar efter motivation och lust i varenda hörn, men jag försöker hålla lågan uppe, för deras skull. I alla fall så kan ni ju komma hit bara för att titta lite på oss bara för att vi är så söta, och umgås för vi kommer ha en del ledigt under spelperioden :) så om ni inte har något för er mellan den 16:e och 31:a maj så kan ni ju ta en tur till lilla mölnlycke!! Annars så vill jag gärna träffa er i sommar någon gång, nånstans! Saknar er!

BamseKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0