Mina kära kära

Vi är ett sällskap med alldeles för mycket att göra i våra liv. Jag gillar det och jag gillar det inte. Jag skulle vilja träffa er litegrann och sugen är jag på att dyka upp i Berlin hos Alice till nyår men efter mycket om och men så har jag bestämt att fira med en viss skrivarskolankille...

Sommaren innebar städning av toaletter. Försommaren en hel del Hamre och vänner här och var. Under Sensommaren och början av hösten fick jag med Knapasjös hjälp (han är visst alltid där och ordnar och donar) jobb på ett fjällhotell i Norge. Blandade känslor, jag längtade rätt mycket hem, jag fick en fin vän, jag fick servera och städa hotellrum och så gick jag på tur i fjällen och såg på mysoxar. Häftiga djur!

Nu. Göteborg. Litteraturvetenskap. Klassisk kör.Egen nystartad Teatergrupp, vi är tre stycken som ska styra upp en barnföreställning. Vi hoppas bli klara till mars, då får ni komma och titta eller bjuda in oss till någon av era städer..    
Vintern är här, jag mår inte särskilt bra på vintern. På öland kände jag inte alls vinterdeppigheten, där var det ju lite annat att tänka på under D-e-c-em-b-er. Jag blir arg när det är kallt och vill bara sova hela tiden.

Mina kära, jag hoppas vi kan ses snart igen och jag vill gärna ta mig till Berlin när det blir varmare i landet och i plånboken. PUSS PÅ ER, JAG TÄNKER PÅ ER!

oo..glömde nästan skriva att det var från mig..LYDIA LYDIA LYDIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0