Jönsson rapporterar

Hejsan allihopa!

Jag har väl varit lite anonym som många andra här på bloggen. Men bra initiativ Lydia! Gav lite eld i baken.

Just nu sitter jag och skjuter upp min hemtenta i Intermediala Studier. Jättespännande ämne!
Efter det hoppas jag komma in på Scenproduktionsprogrammet på Malmö Högskola till hösten.

Annars lever jag Lunds studentliv fullt ut.
Jag spexar intensivt; skriver manus, regisserar och står på scen. Hur kul som helst! Rekommenderas alla att uppleva!
Jag jobbar också ideellt som Notarie, en del av kuratelet som driver hela nationen här i Lund, så det är fullt upp på den fronten också.

Jag vill jättegärna träffa er alla snart!! Jag befinner mig ju redan i Skåne vilket är nära och bra till Edvard, för min lediga tid är något begränsad :P
Annars kommer jag vara i Göteborg 6 maj med nationen då vi åker upp till Göteborg för att cykla Tandem-cykel tillbaka till Lund (och festa järnet i bussen som kör bredvid :P) Men några timmar ledigt på fredag eftermiddag-kväll har jag om någon vill träffas! =D
Sen kommer jag vara i Uppsala 20-21 maj då jag representerar vår nation på V-dala nations bal. Så då ar jag möjlighet att träffas om någon är i närheten!
Annars är det bara att höra av sig om ni är i närheten av Lund.

Nu ska jag sluta svamla.
Massa Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0